August 01, 2014

Nail of the Day | Rimmel London - Black Cab

rimmel london black cab nail polish

If you told me a few years ago I was going to be in love with black nail polish, I wouldn't have believed you. I was always into pinks and reds, and then got into more colors. With that said, black has become my favorite color to paint my nails, and it's all thanks to Black Cab by Rimmel London.

This nail polish is great! It only takes two coats to get completely opaque and it's not an expensive nail polish. It's also super creamy, even if you don't use a top coat (which I always do because that way my nail polish lasts longer).


Si hace unos años me dices que me iba a encantar el pintauñas de color negro, no te habría creído. Siempre me gustaban los rosas y rojos, y luego empecé a usar más colores. Con esto dicho, el negro se ha convertido en mi color preferido para pintar mis uñas, y es todo gracias a Black Cab de Rimmel London.

¡Este pintauñas es genial! Solo tienes que darte dos capas para conseguir que esté completamente opaco y no es un esmalte caro. Es muy cremoso, incluso si no usas top coat (aunque yo siempre lo hago porque así me duran más los pintauñas).

nail polish rimmel london black cab

Do you have a favorite black nail polish?

¿Tenéis algún pintauñas negro favorito?

Lucia.

No comments:

Post a Comment